sluta dra ut stolar för mig sluta upp med det där

dam dam dam dam di dam dam
sluta dra ut stolar för mig sluta upp med att säga saker överhuvudtaget. jag hör ändå inte vad du säger, ser bara tajta jeans och tröttnar på pladder.
sluta upp med att kalla mig för saker såna där saker du vet sluta med det. jag är ju arg på dig fattar du väl jag är frustrerad för att jag inte vet hur jag ska bete mig och sen blir jag lika sur varje gång jag nästan ofrivilligt står och kollar in helt fel saker.
jag är arg. och pervers. och allmänt dum i huvudet som snurrar in mig i kompisar och desperat försöker göra ingenting.
sluta dra ut stolar för mig sluta titta på mig sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0