jag liksom tänker ja hur liksom tänker jag jag liksom tänker att du tänker som jag

när jag kollar på mina väggar så vill jag söka ett nytt jobb inte för att det gamla är dåligt, utan för att det nya är bra
jag liksom tänker ja hur liksom tänker jag jag liksom tänker att du tänker...som jag.
jag har fyra nya ord och jag måste få skriva dem på dig.punkt.
like a shotgun needs an outcome
jag vet precis hur det borde vara för jag känner det ända ut i fingertopparna jag brinner ända in till benen och det kan inte gå till spillo man kan inte spilla sånt förstår du. och om det rinner nu om det rinner ur mig ur dig om det rinner ut.
det går liksom ändå inte att sluta kolla åt två håll fast det ena redan är sönder. för vare sig du vill det eller inte så ..så är det så.
så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0