fast jo. kanske lite. livrädd. kanske lite livrädd.

im good, im gone

im right here.
taking care of buisness. ringer unt.
tar orden någonsin slut och vad händer när båda går åt helvete när alla lämnar mig när jag sitter ensam.
det återstår att se och alla är rädda för det egentligen, jag är det. rädd alltså. fast det är ju inte så soft att erkänna, att man är rädd. rädd är man inte. nej.
fast jo. kanske lite. livrädd. lite livrädd.
snart kommer tårarna, ett regn i sahara

allting i livet är inte magiskt sa du, men det här är ju the one thing that's supposed to be. jag skulle spränga era gränser, ni skulle få bryta ner mina murar, sakta men säkert. jag är redo nu. 100000 år för sent.
ingen annan skulle förstå och ingen annan skulle gå en meter för mig.
jag behöver dig.

och inatt, inatt. vad ska jag säga som berör, vad ska jag skriva så att du liksom hör (det ar inget nödrim
egentligen)
jag tycker om att skriva långt, särskilt när jag inte har tid, som nu då. jag ska skura golv, skriva ut sprit och boosta min playlist.

hela poestsjälen brinner, javisst?

eller gjorde. eller gör. eller kommer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0