ramlade in på en gammal chatthistorik

take a second look and you'll see

ramlade in på en gammal chatthistorik. ramlade ut igen. 
det är underligt, hur saker och ting förändras, så stora jobbiga saker som händer och hur man tröttnar och byter ut. byter upp eller ner. för allting var ju sådär konstigt kul förut kommer du inte ihåg?
jag tycker att det är så det ska vara nu, nytt och spännande. för mig är det fortfarande lite så, i hemlighet liksom. och det vet du nog egentligen. för jag tycker inte om din realism och cyniskhet. jag lever hellre helt pantad i skuggan av den. och hoppas att magin slingrar sig in. någonstans liksom fastnar.
it makes me sad.
och sen till dig då ditt as, fattar du inte, kan du inte se? 
kan du inte se att jag vill få se när du är sådär glödhet. så där inspirerande. 
får jag spela ut mina fantasier snart, får jag ta dig hela vägen dit. snuskigt och helt jävla asbra.
jag sa over and done, snart menar jag det.
jag har en dejt med grammis och min vinflaska. det duger. men jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0