wow.

att skriva saker i sista minuten blir aldrig bra. det är därför jag alltid gör det.

att kliva någon på tårna och att spela snuskiga spel. att vara alldeles för kall och på tok för varm. att vara allt på samma gång men ändå aldrig tillräckligt. så kändes det igår. idag känns det mindgames. idag känns det tävling. idag känns allting redan gjort och idag har jag tröttnat.

på stentrappor och svansar.

idag är jag snygg. idag är jag ensam. idag tar jag någon för givet och imorgon går jag hem.
jag flyttar till lund eller stannar i uppsala jag snickrar på fasaden sätter nya spikar hittar nya hål.

ni kommer aldrig in. fast ni få gärna tro det och jag håller alla trådar fast ni tror att ni redan har vunnit. att ni lever på medvetenheten på vetskapen på galenskapen. ni tror att ni vet precis. men ni har ingen aning. ingen av er. alla.

jag springer före jag halkar efter och jag öppnar mig totalt. för att jag vet att ni inte har en chans. till någonting. till ingenting.

och du tror att du vet vart du har mig.

Kommentarer
Postat av: Elina

<3

2011-11-04 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0