STOPP

Ska vi leva där?

Riktigt riktigt hårt tills isen smälter och stenarna spricker.
Jag klipper håret jag målar det med färg tills det inte går längre jag köper läppstift och målar sorger, sorger som plågar mina plågor som rör alla men aldrig mig. Det är underbart jag lagar solglasögon och sitter på stora berg under små tallar. Ringer Klara dricker kaffe äter kex.

SKA vi dansa ska vi dansa ska vi dansa tills vi tar slut jag vågar du vågar vi vågar och är det någon som ska med ut på en fet... är det någon som ska med ut på äventyr som ska med ut på äventyr som ska med ut, ut ut un un underverk.

Det blir lockigt det blir lockigt och jag kan inte sluta skriva kan kan kan inte det vet ni att jag inte kan nu när jag börjar det går förskitfortnu det brinner i huvudet kittlas i hjärtat. STOPP.

Stopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0