jag kommer jag kommer jag kommer

jag kommer jag kommer jag kommer jag kommer jag är nästan där

Du vet att du vet att,.,..,,,..
En smärre besvikelse, ett oväntat möte, en whiplash, en ny inspirationskälla - En ganska bra vecka.

Jag vill ha jag vill ta. På. Ta på. Fast man inte får jag vill jag vill jag vill, kära pretto, kära snälla. Snälla.
Hööögt höööögt och de andra hatar mig nu de andra men inte du, inte än.

i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

Ensam i ett ensamt hus i en vecka och fullt fullt med snuskiga fantasier, lite skruvad verklighet och ja jag kanske dansar mig varm på hala golv eller dricker vin i min ensamhet men det är ju dig jag vill ta på, egentligen. Jag lovar.

jag är nästan där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla bra låt! härligt! kika gärna in på min humorblogg om du har tid <3

2011-03-25 @ 21:04:08
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej där, jag tänkte höra om du är intresserad av att köpa ett presentkort på en skidresa? Presentkortet är värd 1000kr men jag säljer det billigare.

om du är intresserad kan du ju antingen maila mig eller lämna en kommentar på min blogg.



Kram kram

2011-03-25 @ 21:18:44
URL: http://justidaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0