jag hatar människor som bloggar och ändå sitter jag här

break a mirror roll the dice, run with scissors through a chip pan fire fight

jag hatar bloggar och jag hatar människor som bloggar som skriver bloggar och läser bloggar så är det precis så och ändå så sitter jag här och kan inte använda punkt det finns inga stora bokstäver INGA SMÅ

jag tänker i långa rader och pratar alldeles för fort
jag håller i mig kvar mig mina upp och ner fram och tillbaka hit och det
jag är förvirrad och galen
jag är elak och iskall
jag är glödhet och spännande
jag är irriterande och för ointresserad
jag kan inte släppa mina drömmar pushar för mina mål
jag är inga framtidsutsikter
jag har massor
jag vet vad jag vill
jag vet ingenting
jag är äventyr och min favorithatt
jag är trött och ingenting
jag är allting

vem fan är du?

att komma du kommer du är nästan där
jag är aldrig framme i tid
jag står och väntar i timmar
utan någon som helst aning om vad jag håller på med
jag vet precis



one spin and i can't get it startin' on my own, when are you arriving?


Kommentarer
Postat av: Anon

Och så undrar du varför du kan få alla de tillsynes omöjliga killarna hur lätt som helst, vem blir inte lite småkär i någon med den personbeskrivningen liksom.

2011-06-19 @ 18:52:29
Postat av: anneli

den tröjan är ju snygg! :o

2011-06-20 @ 22:17:44
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0