i bet that you look good on the dancefloor... OH YES i do!

stop making the eyes at me, I'll stop making the eyes at you

så väldigt väldigt hett. you're an explosion!

någonstans i en annan del av samma land så dansar människor sig svettiga till fantastisk musik och jag sitter här och svettas i frustration över omöjligheter, begraver mig i fantasier.

så efter att ha känt igen mig i allt för många texter så övegår jag till skruvade serier och långaradersommänniskorstörsigpåochsomskatamigditjagvillvara. jag kan inga små bokstäver inga stora jag gillar egentligen inte punkter och har inget till övers för kommatecken heller.

Oh, there ain't no love, no Montagues or Capulets
Are just banging tunes and DJ sets and...
Dirty dancefloors, and dreams of naughtiness!

dessa små brittpoppinlägg beskriver på pricken hur jag känner mig just nu hur jag kommer känna mig ett tag och det kommer att bli en lång natt, lång men underbar precis som detta överflödiga inlägg som jag inte bryr mig om ifall någon idiot läser.

finn egentligen i ärlighetens namn bara en enda sak att säga,

I BET THAT YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR! ...oh yes i do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0