Men jag är bättre.

I really think you're groovy, let's go out to a movie?

En enkelbiljett till Grekland och allt känns plötsligt lite bättre, en tripp till skogen skadar inte heller. Till dunket och bruset.

Jag får i alla fall ligga, det får iofs du också. Men jag är bättre. Mycket bättre.

Jag är eld och lågor
Jag är eld och lågor och jag är inspirerad. Jag är engagerad och nu jävlar.
För en gångs skull gjorde jag det jag borde göra, och det var väl bra, det sprakade till lite här och där men det var ju inte direkt några fireworks.

Jag sitter och klagar över spotifyreklamen, sitter och klagar men kommer mig inte för att skaffa premium som vettiga lirare gör, istället putsar jag mina skivor, beundrar någon annans konst.
En vandrande klyscha? Ja. Jag vet. Jag gillar böcker med gamla slitna ramar, jag köper begagnade kläder.

Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: bror

du är bra

2011-07-24 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0