It's a sexual attraction

I've got these habits that i can not break

Sins. Skins. Sins. Så ser det ut under allt. Om man kan gömma sig under 1000 lager konstnärlighet så är det precis det jag ska göra. För att slippa ta itu med vad jag hoppas i hemlighet.

Den lite småfeta killen med krullet som spelar bongotrumma till världens roligaste låt i en halebopreklam, han gör mina dagar och mina nätter. Jag kan inte sluta skratta och grannarna börjar undra. Får bortförklara mig med att katten gör sådana hemska grimascher. Så kan det gå.

Har en hel skokartong med poesi på golvet och oanständiga bilder för framkallning hos Uppsala Fotokompani. 14,50 fast det inte finns längre. Vad ska man göra. Killen på bussen vet, han vet allt. A L L T .

If you only knew
How hard it is to handle
How bad I want this scandal

När man är runt kaxiga människor när man är snäll och lång det är ingen bra mix - There Maria Montasami, you said it!!

You make love to everything you touch
It's a natural reaction, it's a sexual attraction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0