Right,,,,,.,...,..,.,.,.

Vem tror du att du är, i den här sången?

Jag vet precis. Och det gick åt helvete så jag skäms. Makten har jag i alla fall tagit tillbaka. Hah! Åhå. Back on track way back in 1983.

Man ska inte förvänta sig något för då blir man aldrig besviken, tydligen, men va?

Sen är det inte alls någon vidare bra idé att tro att man kan få ut lite man ur någon som inte har det i sig. Nu får det vara nog. Det var kul så länge det varade...nästan. Tack och hej!

Min förintelseuppsats får mig att tappa min redan tappade ork och tro på mänskligheten, fast den fanns nog aldrig där, människor är för äckliga. Alldeles för äckliga.

Jag tänker dansa och improvisera mig varm igen nu efter kylan och trampar nog på en och annan tå på vägen. Can't wait! Ni står nog i vägen och jag skrattar under gröna lakan. Allt det där galna, är det inte spännande? Ska vi inte leva där? Right,,,,..,..,..,. Annars finns det alltid en kaffekopp eller två under min säng om nu är sugna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0