med typsnittet och allt

When there's no one left to fight
boys like him don't shine so bright


Var det inte lite roligare så med typsnittet och allt. Nej.

Jag mår 40 graders feber och stelbenta konversationer med just den där
människan som jag såg i min sommar.
I did a rebound och ni hängde inte med så ni kan inte klaga nu.
Så långt långt före. Så långt före.

Och det där jag ville göra. Det blev gjort.
Det där jag ville säga det blev sagt
OcH aLlT jAg ViLlE sÄgA dEt GlÖmDe JaG iKvÄlL
bEhÅlLeR jAg AlLtId FöR mIg SjÄlV.

so I pretend like you're not real


Undan för pundarn. Är det nån som ska me ut på en feeeeeeeeet.....spliff!?

Godnight everyone godmorning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0