Kul att se att så många försöker men misslyckas...

I understand how to make you feel like a man

En flaska vin och en cheesecake? Lite te och hemliga planer? Ja!

Jag kör över dig och du vet att jag vinner, jag vinner alltid och det vet alla. They love me anyway. Hot.

Jag skriver i hemlighet och mycket annat också för den delen, har blivit besatt av ruset som kommer efter äventyren. Är det någon som vill krossa vinterkylan som dessvärre dröjer sig kvar med att kanske trampa någon på tårna riktigt jävligt...igen eller slå hål på lite fördomar? Jag är redo.

Fast det bara är måndag det är bara måndag och det är långt kvar till frihet någon sa tjugo veckor jag säger två jag säger två.

dirty dirty dirty

Egotrippad kväll under villeruset.

Kul att se att så många försöker och misslyckas...stämpla mig stämpla mig! Kom igen!


Kommentarer
Postat av: F

Tjaaa!



Jävligt bra blogg!

Var du ute ikväll eller såg jag i syne bara???

2011-01-23 @ 00:36:54
Postat av: DH -

Vem?

2011-01-24 @ 20:31:32
URL: http://dreadheads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0