uh uh oh oh uh uh

she gave her desires to you..now give em to me

We don't care. Do we? Eller kanske så gör vi det lite för myckett för lite jag är precis där jag ska vara. Kanske skriver man det som ska beröra eller det som faller en i smaken. Det som fallar vackra människor i smaken? Elaka idioter? Silkeslena händer? Klibbiga stackare?

Ni är borta.

Blablablablablablabla. Katten sover på min mage och kaffet smakar magiska män. Det blir nog inte bättre än såhär en tisdag. Det blir inte sämre heller när allt är grått och man längtar efter äventyr. Join me? Stryk alla rader, spotta på alla idioter, alla fördomar, alla åsikter som vi inte egentligen bryr oss om.

Det fanns alltid plats i mitt gräs för dig fanns fanns fanns det finns bönor i min säng det finns öl i kylen.

uh uh oh oh uh uh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0