That's what I want. Baby.

hej alla rökare

Jag sitter här och knåpar hemligheter i någon slags dagbok som ingen någonsin kommer att få läsa. Jag vet att det är förbjudet och jag vet att jag inte borde titta alldeles för länge herregud någon kan ju se hur det brinner ändå in hela vägen ut.

Jag sa att det var frihet för mig att kärlek skulle vara frihet för mig men jag vet inte vad något av dem är. Eller kanske gör jag det kanske vill jag det fast alla bygger murar spottar hål. Jag vill nog inte egentligen nej. Tröttnar alldeles för fort på dumma pojkar som trashar fi som inte vet vad dem håller på med som är alldeles för snygga men alldeles för långt ifrån att räcka till.

Jag vill ha mer än så. Jag vill inte ha kärlek jag vill inte ha trygghet jag vill ha eld och lågor galenskap och idioti. Allt som är för svårt som är för farligt. Sova i mitt gräs sjunga sånger på min äng under mina fula stjärnor mitt billiga vin skriva min poesi på din rygg laga mina spretiga nyckelben.

That's what I want. Baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0