psycadelic urchin

psycadelic urchin

Du har sett 72 minuter idag. Vänta 6 minuter eller klicka här.
Det ligger skisser på hela mitt golv täcker hela min matta och små rader hit och dit hemliga noteringar. Vart ska jag börja? Vad vill jag säga huuuuuur? I'll figure it out...you'll see.

Vaknar..fast egentligen inte, egentligheten i några timmar, en macka några vindruvor, tillbaka till ingenting och en bok lite tv poesi mellan raderna kaffekoppar. Så ser mina underbara dagar ut, mitt i egentligheten sådärja. Vill ha det precis såhär, precis såhär ska det vara i några hundra timmar till ett par tusen minuter.

Jag längtar också det vet ni att jag gör (nej det vet ni inte). Kom hit och upptäck mig mitt i allt det hemliga.

oh donna oh oh donna, went looking for my donna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0