Om du bara lät mig.

there are more than one way to dance

Det sjunger i huvudet spränger i öronen sprätter i benen och jag bara ligger här och väntar jag ligger här och väntar på insikten men den kommer aldrig den kommer aldrig och det börjar bli nervöst nu.

Hur kan man be någon annan att förstå när man inte ens kan förstå sig själv? OOuuuuhOohuh jag tror inte att det går jag tror inte att det går men jag tror att jag går nu. Läser kanske en och en annan rad poesi för helt rätt människor. Kanske bara kanske kanske kanske.

to be sharp and easy


Jag skulle vara precis så galen och underbar om om om om om om om. Om allting ville låta mig. Om jag lät mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0