en piercad vän, u and me

everything looks better when the sun goes down

Det var 197u3905nkkd minuter sedan.
Det går bra nu kompis det går bra nu gör det ja men det gör det väl som fan höröö. ejgsökj- kf,--

okej strunt samma, hej. hejdå. hej igen.
jag har liksom trasslat in mig i mjuka armar liksom inte slutat fantisera om andra människor har liksom fått en egoboost har liksom trampat på någons tår råkat sparka på någons lungor hällt ut ett hjärta.

men vad gör det`?

det är vår det är sommar snart snart och jag draperar mig i billiga klänningar väljer ett par skor klär av mig klär på mig ligger i gräset lockar håret dricker vin tafsar och trasslar famlar och fumlar it's amazing.

Jag är en piercad vän och jag tycker och tänker jag äventyrar och älskar dig mest av allt. Kom ihåg det Lådan. u and me.

Lite skins lite klara lite fred och kärlek kanske en gnutta krig MANNEN








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0