Säg till Chuck att du älskar honom så får vi ett slut på den här skiten!

Axl Rose.

And I do mind btw. Ibland. Men vad gör man. Jag har ju min stolthet, eller åtminstone tror jag det men den här veckan är hemsk.

Jag vill inte jaga småpojkar och inte fajtas med män.

GTFO. Ge upp.

Sen lämna mig ifred med poesin. MIN inte DIN. Hejdå godnatt tjoho nvm. Inga fler förklaringar nu. Good or bad.

Hoppas någon dör i Grey's ikväll.

Jag vet inte vad jag ska skriva för att slå mig igenom tusen lager sten. Brb ska hämta hammaren OJ NEJ fan den var så jävla trasig ajaj det var inte bra nej jag vet håll tyst med dig nu. Askalas. Fast ne och jag försökte gömma mig bakom psykologin under parkbänkarna försökte gräva ner mig i lyriken lukten av huden ciggaretterna.

Hoppas Blair säger till Chuck att hon älskar honom så vi får ett slut på den här skiten. GG.

Sätter på mig hiphopkepsen och dricker min sista Burn under skriken. Fan va jag avgudar skriken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0