Nej, jag hatar din musik. Ja, jag älskar hans tatueringar.

I never knew I was a lover
Just cause I steal the things you hide
Just cause I focus while we're dancing
Just cause I offered you a ride

Yurki som inte ens heter Yurki, jag är kär i dig. I låtsatspojkar med lockigt hår. Jag älskar lockigt hår.

--------------------------------------

Nej, jag hatar din musik. Ja, jag älskar hans tatueringar.
Det är försent för hej och hå och hur mår du? Vad tror du?
Skitbra när han pratar med mig och dåligt när du skriker. Asnajs när han skrattade och piss när du log.

Har en dålig dag och allt är Yurkis fel, fan ta dig. Jävla ungrare! Fucking Hitler! Godnatt...

Snart. Snart snart snart får jag springa och somna i frosten på låtsas, svepa in mig i mina 4 sommarfiltar och säga att jag inte fryser så att alla tror att jag är varm. Om man är varm blir man älskad. Men det är inte det jag vill. Inte inatt och inte nyss.

Inte nyss så jag flörtade lite grann, för att jag vet att jag kan.

Inte nyss så jag kom på att jag är större och mentalfet. Att jag skrattar åt människor när dem kallpratar sig igenom en livstid och rullar in sig i mina mattor slickar i sig min parfym.

Det finns många vackra människor men bara lite magi. Det kan man nog ge till vem som helst. Om den inte blev stulen förståss. Då blir det svårare. Svårare men enklare nu mellan tatuerade armar och piercade läppar.

I wanna be the king of spain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0