Du vet att jag älskar dig riktigt högljutt va?

Been lookin' for a reason man
Something to lose

Man kan inte banka man i någon även om man gärna skulle vilja. Fan.

Sen kommer dem alltid ihåg, kom ihåg det. Du får din bekräftelse precis som jag får min. Alltid. I hemlighet. Och jag vågar inte svara när poeter ringer och trycker på upptaget. Upptaget liv eller i huvudet och innanför men inte utanför bara på onsdagar.

H E R B E R T   A FA FA FA FA SI -

Ger man aldrig riktigt upp kanske, kan det vara så? Väntar man lite i smyg fast man ser arg ut och går extra fort, extra för skitförfort och galet stampigt. Fast man lärt sig att höja ena ögonbrynet och se stenhårt sexig ut. Även fast man låtsas att man är rockstjärna ibland på gågatan och fast man försvinner in genom konstigt vridna glasdörrar.

tror att jag och menar och tror fast vet inte riktigt och övertolka men nej för det var så länge sedan nu juni och jag skriver för att det sprängs tusen små förlåt och ett och annat helvete och hora H O R A.

Jag bytte till redbull som du bytte till gammalt jag.

glöm mig inte bara.

jag stöter på studenter på låtsas och bli skiträdd när de vill bjudas på öleeeeeeeeeeerrrrrnnaasssasasasa fuuuckckckc fuck fuck OSKAR. Oskar du vet att jag älskar dig riktigt högljutt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0