- Sara 25/10 . 03.36 .

nanananananananaaa

Palermo på fredag jag söker mannen i min kväll ???
I know where he's at!




-----------------------------------


jag har mina egna personer mina om och men dina måsten och alla vill dem rulla in sig i mina mattor slicka i sig min sista parfym

det får dem inte

lyssnar till ljudet av dina halsbloss plockar sönder nyckelbenen ryggraden bit för bit alla kotor med mina sammetshänder dina i mina och över alla frågetecken

du vet jag sa att det redan var för sent redan då var det redan försent för hej hur mår du

vad tror du

bra under hans tatueringar skit när du skriker ...
mig sönder och samman

- Sara 25/10 . 03.36 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0