Till alla er som sväljer ner den där hjärtmedicinen med redbull!

Till alla er som sväljer ner den där hjärtmedicinen med redbull, ni vet vad jag menar!

Dunkar Maskinen tills mitt hur nästan men bara nästan sprängs och är inne på min andra burn. Har världens lockigaste hår och världens lenaste ben! Hey ho let's ....

Läst recensioner hela morgonen och Daniel Adams-Ray du vet att jag älskar dig va? Och Oskar, min man. Galet.
"På dörren till svensk popmusik har en sak förändrats. Bredvid Oskar Linnros står ett namn till"

Aftonbladets kritiker.

Drar mig snart mot sthlm för en natt med segertåg och våldtäcktsmän. Fuck off.

From me to you... INSANE!
http://www.youtube.com/watch?v=dACpybDZp8w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0