think of reality

think of reality and it hits me hardcore to the brain

All these things that i've done. Det går en vecka eller två så saknar jag magin, gömmer mig under adventsljusstaken. Varför? Jo för att det är fett imörkt om man verkligen har lampan ASTÄND hela natten och ni är förlorade redan här.

Upptäckte en player i min närhet en skön jävla man och en annan en bit bort i kylan utanför fönstret fast det är frost. Antar att han inte vågade knacka påååååååååååååååå.

Jag satt på bussen idag. Surprise UPDATE och kollade ut i ingenting och lyssnade på minde ingenting och bara blahulehej och sen var allt där igen. För bråkdelen av en sekund gjorde det ont och sen kom jag på att jag faktiskt inte bryr mig längre. Alls. Inte om falsk skäggväxt och skrik, inte om allt det där jag borde sexa mig inför. Jag känner kylan härifrån och jag är fan INOMHUS. Men en liten del en liten liten liten liten liten ännu mindre kommer alltid att....vadå? Bara en person får någonsin veta.

hold up a second, now I got something on my dirty mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0