take me i'm alive

take me i'm alive

Jag och Annie konstaterade idag att vi inte alls på lång väg har klänningar så att det räcker till allt vi ska göra. Ojoj. OOOOOOOOOJJJJJJ. Are you supposed to bring a date?

Jag ska bo i köket på nyår och laga så jävla fin middag så att ni anar inte. Spotify och champagne, vem vill inte bli bjuden? Herbert får komma btw. Det är lugnt.

Kör en onödig opoetisk update och försöker tränga bort mina obsessions och mitt babbelbehov i någon vecka eller fem. Trycker i mig julmust och hoppas att det inte blir allt för kallt inuti och utanför. Ni ville veta vad jag tänkte på men vad i helvete ska jag göra med det? Höhö. Dudeeee.

Vill packa strandväskan och flytta till frun. Slänga sockorna och lämna stalkern för surfarhåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0