STOR BAKSTAV I BÖRJAN AV EN MENING OCH EFTER PUNKT. nej

everything looks better when the sun goes down

Jäklar vad det har hänt grejjer mina ...vänner. Stött på världens snyggaste brud..i en musikvideo och fan också. schhh

Inga mer poetiska formuleringar det går bara åt helvete och sen får man minsann sota för sina misstag under bordet med pennan och telefonen som vägrar sluta ringa. stupidity.

STOR BOKSTAV I BÖRJAN AV EN MENING OCH EFTER punkt. nej.

lite insideinformation och så hatar man hans dryga peridoer och förbannar likheten.

har så galet mycket att säga till inga personer alls, förutom att jag gärna skulle lägga mig i solen för första gången på tusen år med min superfitsnesskropp som jag kirrat strax serrni. That's right. Going to tha gym.

Hittat mina modeller (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0