;PPpPppppPPp

Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man

Svälj din stolthet tills du har så ont att du nästan sprängs. Sedan ställer du dig upp och spottar svagheten right in tha face!!

Ååååååhh. Det är nästan pinsamt att jag fick den 44838252143535 bekräftelsen på att någon är galet röd och freaky idag. Men jag kunde nog inte bry mig mindre. You can't be me i'm a rockstar. Och Cimon är min. Bara min min min och det är heeeeelt okej att dansa naken till rihanna när man är ensam hemma, brb -

Darth Maulade mig fram genom korridorerna och skrämde livet ur barn på bussar. Sweet.

and we both know, don't we? hihiihihih..
Keep thinkin' of me, doin' what you like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0