banka banka banka

then I guess you can hang with me

Man kan inte banka man i någon även om man gärna skulle vilja, skrev jag här nu för några veckor sedan. Jag skriver samma sak ikväll och förbannar alla dessa oskrivna regler, denna idioti som jag ständigt omger mig med.

Vissa saker vill man inte alls erkänna men så säger någon att det syns i hela ansiktet. Syns det på mig när hans drar sina fingrar över mina nyckelben i hemlighet? Ouch. That's bad publicity.

Väckte Tommy imorse och blev slagen gul och blå på en buss. Knäsvag till phantom och gayledsen till whitney. Fan.

Om det är någon som kan lyckas så är det fan jag, eller hur var det nu min secret pepper? Så då ska jag väl inte sitta i min filt och tycka synd om mig själv? Då ska jag väl kyssa liv i situatonen? Trycka upp mina fasor mot en vägg?

I make em good girls go bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0