ååååååååååååååh

i've got a sin to confess

Någon sa korkad en annan sa blyg. Jag säger tråkig jag säger tråkig men nej det gör jag inte alls. Jag säger att jag skäms för att jag kämpar mig blodig i skuggan av tv-spel fast det tydligen inte märks. Mina svärd och mina pumparsillz. Famlar fumlar i skitmörker. Fuck me.

Jag tycker fortfarande att du är sexig utav helvete jag ligger alltid här under mina sommarfiltar med målarfärg överallt jag nästan sprängs och jag VET att minst 4 pers kommer övertolka mig nu och känna sig smickarde.

PLEASE DON'T jag menar inte någon av er. Idioter, vuxna eller småbarn. Ingen duger kommer aldrig ALLTID att göra men jag vågar inte mer än CoD och cola, franks och minttu. Det här är mitt sätt att springa efter som jag aldrig gjorde.

slicka in ditt namn i min ryggrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0