när vi är tillsammans

när vi är tillsammans

Det räckte precis lagom långt med arga ögonbryn idag.

Jag är sommar ända in i ryggmärgen benmärgen ben ben ben nyckelben. Jag älskar höftben och fullkomligt avgudar revben förgäves. Vad är det för fel på mig?

Stressen kvävs och jag har miljoner saker att göra, saken är bara den att jag inte orkar ta tag i någon av dem. Drar mig mot gymmet imorrn istället och tar ut mina ggressioner på crossen och finniga småpojkar som tror att jag bryr mig om att dem försöker så jävla mycket. HAH. Skål för det. Och nej inte skål. Skol skol skooola.

Ibland, men bara ibland så är jag mänsklig. Och när jag är mänsklig, då är jag rädd. Men bara ibland. Kan du


Vill du slå sönder mig med trummpinnar och baka lussebullar i leran? Men ja dåså!
KOM IGEN NU RÅÅÅÅÅ MANNEN! 

Du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym på att skriva ska du veta... du kommer att bl något stort inom poesin.

2010-12-14 @ 19:09:10
Postat av: Sara -

One can only hope! tackar ödmjukast! :)

2010-12-18 @ 10:58:50
URL: http://dreadheads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0