lite lite till sötnos

och tyck synd om mig nu det var det sista du sa spar plats åt nån annan

Jag är inte direkt så nere som låttexterna vill berätta. Faktiskt inte nej.
Jag bara saknar känslan av något stort som slår mig till marken och
låter mig ligga ett tag tills jag får slut på bortförklaringar.

Jag har inget stort nu, jo det har jag men det är inget som svider.
Snarare något som kittlar, jag har hittat en ny drog.

Det är jul överallt inomhus utomhus inuti utanpå innanför utanför
härochdärhitochdit. Dränker mig i psykologi och indiska kuddar.
Spelar mysig och godhjärtad tills någon blir för ful och alldeles på tok
för vuxen för min smak.
Det måste inte vara något vackert vet du, barnsligt och okontrollerat är
ibland det finaste jag vet.
Då räcker inte svart kaffe på balkonger och lackerade bilar långt alls.
Man kan ju alltid luras. Om man vill.

Vill du gå på dejt med mig? På nyår?

för när man ser att det blöder
det är först då det gör ont

Så du behöver bara vänta lite lite till sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0