Din mamma

mitt namn är mycket och jag vill ha mer...

Misstolkning på misstolkning och ni är helt förlorade i mina röda trådar min poesi. Inskrivna i min lyrik har ni inte en chans att krossa mig. Jag har övertaget nu som jag egentligen alltid hade. Och visst var kärleken, det heta sexet en fin tanken men jag väljer en ännu vackrare verklighet istället för att vänta på mitt livs...flopp? Det får heta så till Du motbevisar mig med dina höftben, din stjärnglans. Och du kan aldrig veta om det är dig jag verkligen menar? Är det det? Är det inte?

Jag skulle göra precis vad som helst för...



Din mamma borde lärt dig lite granna. Tack hej fuck dig jag har fått nog -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0